مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:052023-01-09بين الملل

هاآرتص تحریم تشکیلات خودگردان فلسطین را «اوج وقاحت اسراییل» خواند


یک رسانه عبری زبان تحریم های اخیر اعمال شده توسط دولت رژیم صهیونیستی علیه تشکیلات خودگردان فلسطین را اوج وقاحت اسراییل ارزیابی کرد.

- هاآرتص تحریم تشکیلات خودگردان فلسطین را اوج وقاحت اسراییل خواند یک رسانه عبری زبان تحریم های اخیر اعمال شده توسط دولت رژیم صهیونیستی علیه تشکیلات خودگردان فلسطین را "اوج وقاحت اسراییل" ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان هاآرتص در سرمقاله خود در این باره نوشت: تصمیم کابینه سیاسی و امنیتی مبنی بر اعمال تحریم ها علیه تشکیلات خودگردان در پاسخ به شکایت آن به دادگاه لاهه، نقطه اوج جدیدی در وقاحت اسراییل است.

این روزنامه همچنین نوشته است: دولتی که هرگز تصمیمات جامعه بین المللی را اجرا نکرده است و هر طرفی که صرفا به تحریم آن اشاره می کند را متهم به یهودستیزی می کند، خودش تشکیلات خودگردان فلسطین را تحریم کرده است، هیچ حد و مرزی برای این دوگانگی اسراییل وجود ندارد.

هاآرتص در ادامه آورده است: به تازگی دولتی بر اساس این خط مشی تأسیس شده است که بر اساس آن همه یهودیان حق انحصاری و غیرقابل انکار بر تمام مناطق دارند.

این دولت همچنین اعلام کرده است که به پیشبرد و توسعه شهرک سازی در تمامی مناطق از جمله در کرانه باختری خواهد پرداخت و اکنون می بینیم که خشم دیپلماتیک را علیه کسانی اتخاذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص تحریم تشکیلات خودگردان فلسطین را «اوج وقاحت اسراییل» خواند

هاآرتص تحریم تشکیلات خودگردان فلسطین را «اوج وقاحت اسراییل» خواند