مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:152023-01-09سياسي

جلسه ای برای تعیین تکلیف ساختمان هلال احمر خرمشهر


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر از برگزاری جلسه تعیین تکلیف ساختمان هلال احمر خرمشهر (کنسولگری) در خصوص تغییر کاربری این ساختمان به موزه صنایع دستی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر از برگزاری جلسه تعیین تکلیف ساختمان هلال احمر خرمشهر (کنسولگری) در خصوص تغییر کاربری این ساختمان به موزه صنایع دستی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سجاد پاک گهر با اشاره به حضور نادر عمیدزاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر، حمید شادبخش نماینده حقوقی معاون وزیر نفت و عضو هیات مدیره پالایشگاه آبادان، و حیدر شمسی، رییس هیات مدیره پالایشگاه نفت آبادان، در این نشست گفت: باتوجه به نگرانی هایی که پیرامون این ساختمان از مدت ها پیش به این سو وجود داشت و بنای پیش گفته نیازمند مرمت، احیا و در صورت موافقت تغییر کاربری است، پس از گفتگوهای انجام شده، مقرر شد که موضوع واگذاری بنا به اداره میراث فرهنگی خرمشهر در هیات مدیره پالایشگاه آبادان مطرح شود و پس از تصویب نتیجه نهایی به فرمانداری اعلام شود.

وی با اشاره به بازدید وزیر میراث فرهنگی از این ساختمان در سفر به شهرستان افزود: این بنای ارزشمند در تملک پالایشگاه آبادان قرار دارد و بارها موضوع ساماندهی و تعیین تکلیف آن به جد پیگیری شد و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ای برای تعیین تکلیف ساختمان هلال احمر خرمشهر

جلسه ای برای تعیین تکلیف ساختمان هلال احمر خرمشهر