مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:202023-01-09ورزشي

طرح ایجاد قرارگاه جهاد تبیین در گلستان ابتکاری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه طرح ایجاد قرارگاه جهاد تبیین در استان ابتکاری است، گفت: در هر بخشی که کارها گروهی انجام شود یقینا نتایج مثبتی حاصل می شود.

- علی مهاجر صبح امروز دوشنبه 19 دی ماه 1401 در جلسه شورای راهبری قرارگاه جهاد تبیین استان گلستان با بیان اینکه این قرارگاه با هشت کمیته تولید و جمع آوری محتوا، تبیین گران، رسانه و فضای مجازی، پشتیبانی، آموزش و پرورش، دانشگاه ها، ادارات کل و شهرستان ها و محلات فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: کمیته های قرارگاه باید در تعامل با هم باشند و اقدامات آنها در هماهنگی کامل صورت بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با تأکید بر اینکه در کمیته تولید محتوا باید موارد مدنظر با دقت و در سطح ملی و استانی جمع آوری شود، ادامه داد: برنامه ریزی شده تا کمیته تبیین گران، اساتید زبده را شناسایی و به شورای راهبری قرارگاه معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه بانک اطلاعات اساتید، کارکنان دانشگاه ها، دانشجویان، معلمان، دانش آموزان، مراکز آموزشی، ورزشکاران و سایر اقشار توسط کمیته های مرتبط شناسایی می شود، خاطرنشان کرد: ایجاد قرارگاه در استان گلستان طرحی ابتکاری است و هشت کمیته آن در دو کار گروه مجزا فعالیت می کنند که در اصل در یک زیرمجموعه هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ایجاد قرارگاه جهاد تبیین در گلستان ابتکاری است

طرح ایجاد قرارگاه جهاد تبیین در گلستان ابتکاری است