مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:202023-01-09ورزشي

خردجمعی جای تک محوری را گرفت/دلیل انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بوکس


خوشحالیم که شرایطی در فدراسیون بوکس پیش آمده که همه صاحب نظران و کارشناسان  رای می دهند و دیگر تصمیم سلیقه ای و تک محوری در بوکس جایی ندارد.

- عضو شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: خوشحالیم که شرایطی در فدراسیون بوکس پیش آمده که همه صاحب نظران و کارشناسان  رای می دهند و دیگر تصمیم سلیقه ای و تک محوری در بوکس جایی ندارد.

فروتن گل آرا کارشناس بوکس و عضو شورای فنی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جلسه اخیر این شورا و در پاسخ به این سوال که آیا در بین اعضای شورای فنی همه سلایق و عقیده ها وجود داشت گفت: صددرصد همینطور بوده است.

به عنوان مثال آقایان شیری، نهتانی، امیری،استکی و مهدی پور از کادر فدراسیون قبلی بودند و سه نفر آنها به جلسه آمدند و مثل همه نظراتشان را عنوان کردند و در رای گیری هم شرکت داشتند.

جامعه و شاکله بوکس همین افرادی هستند که در جلسه حضور داشتند و این اتفاق بسیار مبارکی است که البته طبیعی است بعضی آن را نپسندند.

توانایی مربی را دانشش مشخص می کند نه سن و سالش وی افزود: متاسفانه رییس سابق فدراسیون بوکس مورد تایید خانواده بوکس نبود بلکه توسط برخی که خودش چینش کرده بود انتخاب شد که همان ها نیز پشیمان هستند.

اعضای شورای فنی همگی صاحبان عناوین و مدال های آسیایی و بین المللی و جهانی بوده و سابقه حضور در رقابتهای مهمی همچون ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خردجمعی جای تک محوری را گرفت/دلیل انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بوکس

خردجمعی جای تک محوری را گرفت/دلیل انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بوکس