مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:352023-01-09دانش

پذیرش نخستین پژوهشگر پسادکتری در دانشکده کویرشناسی دانشگاه سمنان


سرپرست دانشگاه سمنان از جذب نخستین پژوهشگر پسا دکتری این دانشگاه در رشته مهندسی منابع طبیعی با گرایش بیابان زدایی خبر داد.

- ایسنا/سمنان سرپرست دانشگاه سمنان از جذب نخستین پژوهشگر پسا دکتری این دانشگاه در رشته مهندسی منابع طبیعی با گرایش بیابان زدایی خبر داد.

دکتر سیف ­الله سعدالدین 19 دی با اعلام این خبر اظهار کرد: دکتر زهرا شیخ دانش­ آموخته دکتری بیابان­زدایی دانشگاه سمنان با طرح پیشنهادی تهیه سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای مکان یابی و اولویت بندی نواحی مستعد احداث پخش سیلاب در استان سمنان، پژوهشگر پسا دکتری پذیرفته شده در این رشته است.

سرپرست دانشگاه سمنان با بیان اینکه استاد میزبان این پژوهشگر دکتر علی اصغر ذوالفقاری دانشیار دانشکده کویر شناسی است افزود: با پیگیری های انجام شده توسط استاد میزبان و پژوهشگر پسا دکتری، جذب اعتبار لازم برای اجرای این دوره از طریق انعقاد چندین قرارداد طرح­ کارفرمایی انجام شده است.

رییس کمیته پسا دکتری دانشگاه سمنان ادامه داد: دارا بودن حداقل یک طرح پژوهشی و فناوری کارفرمایی فعال همراه با اعتبارات کافی برای پرداخت حق­ الزحمه به پژوهشگر پسادکتری از الزامات شیوه ­نامه جاری در دانشگاه سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش نخستین پژوهشگر پسادکتری در دانشکده کویرشناسی دانشگاه سمنان

پذیرش نخستین پژوهشگر پسادکتری در دانشکده کویرشناسی دانشگاه سمنان