مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:412023-01-09سياسي

فلاحی: باید به تعداد نمایندگان همدان اضافه شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس قانون و جمعیت باید به تعداد نمایندگان همدان اضافه شود که این پیشنهاد به امور شوراها داده شده تا در این زمینه تجدیدنظر شود.

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس قانون و جمعیت باید به تعداد نمایندگان همدان اضافه شود که این پیشنهاد به امور شوراها داده شده تا در این زمینه تجدیدنظر شود.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همدان به همراه شهرستان فامنین و قهاوند جمعیت بالای 800 هزار نفری دارد بنابراین باید به تعداد نمایندگان این حوزه اضافه شود.

وی تصریح کرد: شهرستان ملایر با نصف جمعیت همدان دارای دو نماینده است در حالیکه همدان هم با جمعیت بالای 800 هزار نفر همچنان دو نماینده دارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان بهار و کبودراهنگ نیز قرار بود نماینده اضافه شود، گفت: در همدان هم این مشکل وجود دارد که نامه ای به ریاست امور شوراها ارسال شده تا در این زمینه تجدیدنظر صورت گیرد و به تعداد نمایندگان همدان هم اضافه شود.

فلاحی تأکید کرد: این پیشنهاد به امور شوراها داده شده و این تصمیم با امور شوراها و قانون است که این اتفاق بیفتد ضمن اینکه براساس قانون و جمعیت باید به تعداد نمایندگان همدان اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: باید به تعداد نمایندگان همدان اضافه شود

فلاحی: باید به تعداد نمایندگان همدان اضافه شود