مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:452023-01-09اقتصادي

احداث 6 سالن و چمن ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد


رییس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد از احداث 6 سالن و چمن مصنوعی فوتبال در سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون خبر داد.

- مهدی روشنفکر در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده از طریق وزارت نفت با هدف تامین اعتبار، 6 سالن ورزشی و چمن مصنوعی فوتبال در مناطق روستایی شهرستان های سردسیری شامل بویراحمد، دنا و مارگون احداث می شود.

وی با اشاره به اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار ازسوی وزارت نفت برای اجرای این پروژه ها، عنوان کرد: احداث چمن های مصنوعی روستای امیرآباد دشتروم، چمن مصنوعی روستای ده برآفتاب، چمن مصنوعی روستای گلال لوداب و چمن مصنوعی روستای حمیدآباد (ده کهنه) از جمله این پروژه ها است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی این را هم گفت که از محل این اعتبارات، دو سالن ورزشی در روستاهای میمند بخش پاتاوه و شهنیز شهرستان مارگون نیز احداث می شود.

روشنفکر با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه ها در آینده ای نزدیک آغاز می شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم این پروژه ها با نظارت دقیق و مستمر اداره کل ورزش و جوانان استان در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 6 سالن و چمن ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد

احداث 6 سالن و چمن ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد