مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:552023-01-09اجتماعي

اعلام ویژه برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در البرز


مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت زن ویژه برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.

- زهرا شاکراردکانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، امور بانوان آموزش و پرورش البرز ویژه برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه های پیش بینی شده در طول این هفته در سطح استان، نواحی و مناطق اجرا خواهد شد.

مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز آذین بندی و جشن میلاد حضرت فاطمه (س) وآیین بزرگداشت مقام زن و مادر در ادارات و مدارس، برگزاری رویداد فرهنگی فرهیختگان ویژه زنان فرهنگی، تقدیر از زنان فرهنگی شاغل در ادارات، برگزاری همایش زن، عفت، افتخار، کارگاه آموزشی الگوی سوم زن ویژه رابطین امور زنان و جوانان مدارس و اولیای دانش آموزان را از جمله برنامه های پیش بینی در آموزش و پرورش البرز ذکر کرد.

وی از کارگاه آموزشی سلامت زنان در راستای اجرای ماده 33 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برپایی نمایشگاه از دست سازه های هنرآموزان و هنرجویان هنرستان های دخترانه، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری ویژه زنان شاغل در اداره کل و ادارات تابعه، برگزاری یک روز شاد با مادرم در سطح مدارس و تکریم ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در البرز

اعلام ویژه برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در البرز