مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:552023-01-09سياسي

تدوین سند توسعه شهرستان های فارس/دعوت از صاحبنظران فارغ از سلایق سیاسی


استاندار فارس با اشاره به شروع کار تدوین سند توسعه شهرستان های این استان از همه صاحبنظران و نخبگان، دعوت کرد که فارغ از دیدگاه ها و سلایق سیاسی، - ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به شروع کار تدوین سند توسعه شهرستان های این استان از همه صاحبنظران و نخبگان، دعوت کرد که فارغ از دیدگاه ها و سلایق سیاسی، در راستای تهیه و تدوین این اسناد، همکاری و تعامل داشته باشند.

دکتر محمدهادی ایمانیه، با بیان اینکه کار تدوین سند برنامه ی توسعه 37 شهرستان فارس آغاز شده است، گفت: پیش بینی می شود که تا پایان سال آینده سند توسعه برای همه شهرستان های استان، آماده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه با بیان اینکه این اسناد در شورای برنامه ریزی تصویب خواهد شد، افزود: از همه صاحب نظران، پیشکسوتان و نخبگان دعوت می کنم خارج از طیف های سیاسی و دسته بندی های مختلف، ظرفیت های هر شهرستان را برای گنجاندن در سند توسعه به فرمانداران و مسئولان شهرستان ارائه کنند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه برنامه هفتم توسعه توسط دولت محترم در دست تدوین است، خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 100 پیشنهاد برای گنجاندن در این برنامه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصویب و برای ارسال به تهران آماده شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند توسعه شهرستان های فارس/دعوت از صاحبنظران فارغ از سلایق سیاسی

تدوین سند توسعه شهرستان های فارس/دعوت از صاحبنظران فارغ از سلایق سیاسی