مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:002023-01-09پزشكي

دریافت نمایه اسکوپوس توسط 45 مجله علوم پزشکی در یک سال اخیر


معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت اعلام کرد در یک سال اخیر 45 مجله علمی پژوهشی علوم پزشکی کشور موفق به اخذ نمایه بین المللی Scopus شده اند.

- معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت اعلام کرد در یک سال اخیر 45 مجله علمی پژوهشی علوم پزشکی کشور موفق به اخذ نمایه بین المللی Scopus شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی با بیان اینکه رشد در مجلات علوم پزشکی در نمایه های بین المللی در ادوار گذشته بی سابقه بوده است، اظهار کرد: مجموع مجلات دارای رتبه علمی پژوهشی از کمیسیون نشریات وزارت بهداشت درحال حاضر 465 عنوان مجله در حوزه های مختلف علوم سلامت است که تا پیش از آغاز دولت سیزدهم تعداد 135 مجله دانشگاه های علوم پزشکی کشور دارای نمایه Scopus بودند و اکنون بعد از گذشت یک سال به عدد 180 عنوان رسیده است.

وی این دستاورد را نتیجه تلاش دلسوزانه سردبیران، مدیران مسئول و سایر دست اندکاران مجلات علوم پزشکی دانست و تصریح کرد: رشد ثبت شده مجلات علمی_پژوهشی پزشکی 7 درصد است.

همین طور در سال 2021، تعداد 27هزار و 800 مقاله توسط محققان و پژوهشگران حوزه علوم پزشکی کشور در پایگاه اطلاعاتی Scopus نمایه شده است.

پناهی در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه های علوم پزشکی از نظر تعداد مجلات دارای نمایه پرداخت و افزود: در میان دانشگاه های علوم پزشکی تیپ یک، دانشگاه علو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت نمایه اسکوپوس توسط 45 مجله علوم پزشکی در یک سال اخیر

دریافت نمایه اسکوپوس توسط 45 مجله علوم پزشکی در یک سال اخیر