مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:102023-01-09فرهنگي

تکمیل مجتمع فرهنگی وحشی بافقی بعد از 7 سال معطلی در بافق


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان را رویکرد جدی این اداره کل دانست و گفت: مجتمع فرهنگی هنری وحشی بافقی بعد از هفت سال معطلی تکمیل و در سفر هیأت دولت سیزدهم در بافق افتتاح می شود.

- احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان، با اشاره به اهمیت سفر دوم رییس جهور و اعضای هیأت دولت سیزدهم به استان یزد، اظهار کرد: در جریان سفر هیأت دولت به این استان قرار است مجتمع فرهنگی هنری وحشی بافقی در شهر بافق به بهره برداری برسد.

وی افزود: این مجتمع دارای یک هزار زیربنا بوده و از سال 93 تاکنون بلاتکلیف رها شده بود و در دولت سیزدهم با پیگیری های انجام شده و تأمین مالی که از جمله مصوبات دور اول سفر رییس جهور به استان یزد بود، تکمیل و در همین هفته تقدیم مردم بافق می شود.

عابدی با بیان این که مجتمع فرهنگی وحشی بافقی این شهرستان دارای فضاهای آموزشی، کارگاهی و فرهنگی مختلف است، گفت: طراحی و ساخت پلاتو تئاتر از دیگر ویژگی های این پروژه فرهنگی هنری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ایجاد زیرساخت های فرهنگی و هنری لازم در نقاط مختلف استان را یکی از رویکردهای جدی این اداره کل دانست و بیان کرد: سعی داریم با جذب اعتبارات لازم و همچنین مشارکت خیرین به لحاظ کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مجتمع فرهنگی وحشی بافقی بعد از 7 سال معطلی در بافق

تکمیل مجتمع فرهنگی وحشی بافقی بعد از 7 سال معطلی در بافق