مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:152023-01-09اجتماعي

صدور 66 اخطار زیست محیطی به واحدهای تولیدی و خدماتی نهاوند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای سال به 66 واحد تولیدی و خدماتی شهرستان اخطاریه های پسماند، آلودگی آب و آلودگی هوا ابلاغ شده است.

- ایسنا/همدان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای سال به 66 واحد تولیدی و خدماتی شهرستان اخطاریه های پسماند، آلودگی آب و آلودگی هوا ابلاغ شده است.

عزیز قیاسی اظهار کرد: در راستای پایش و نظارت بر واحدهای تولیدی و خدماتی از ابتدای سال جاری بازدیدهای متعددی توسط کارشناسان این اداره انجام شده است.

وی افزود: در نتیجه این بازرسی ها به 66 واحد اخطاریه پسماند، آلودگی آب و آلودگی هوا ابلاغ شده و واحدهایی که به مفاد اخطاریه ها بی توجهی کرده و نسبت به رفع آلایندگی در مهلت مقرر اقدامی نکردند، نام آنها در لیست صنایع و واحدهای فصلی آلوده استان درج و معرفی می شود.

قیاسی با بیان اینکه همچنین برخی از این واحدها برای تعیین کیفر به مراجع قضایی معرفی شده اند، مطرح کرد: از کلیه متصدیان واحدهای تولیدی و خدماتی درخواست داریم به اصل 50 قانون اساسی که حفظ محیط زیست را وظیفه ای همگانی برشمرده و فعالیت واحدهای آلاینده را ممنوع اعلام کرده، توجه داشته باشند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند تصریح کرد: فرد متخلفی که نسبت به تخلیه کود مرغی در مکان غیرمجاز و در حاشیه جاده نهاوند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 66 اخطار زیست محیطی به واحدهای تولیدی و خدماتی نهاوند

صدور 66 اخطار زیست محیطی به واحدهای تولیدی و خدماتی نهاوند