مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:252023-01-09ورزشي

راه اندازی انجمن هنری در زندان های همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل زندان های استان خبر داد و گفت: انجمن هنری در زندان ها راه اندازی می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسعود ویژه صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری با اداره کل زندان های استان اظهار کرد: این تفاهمنامه با هدف همکاری مشترک در حوزه های فرهنگی هنری و استفاده از ظرفیت های متقابل بین دو دستگاه در راستای گسترش اقدامات پیشگیرانه فرهنگی و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی در زندان های همدان منعقد شده است.

وی تصریح کرد: راه اندازی انجمن هنری در زندان ها، ارائه آموزش های کاربردی برای تغییر نگرش مددجویان و خانواده آنان، تعامل و همکاری متقابل به منظور ایجاد رشد و آگاهی مددجویان در زمینه های فرهنگی و اجتماعی از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تقویت توانایی های اجتماعی و فرهنگی مددجویان خانواده های آنان را در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: تلاش می کنیم از طریق همکاری در زمینه آموزش و برگزاری مسابقات و جشنواره های قرآنی، ورزشی، هنری و فرهنگی بین مددجویان، گامی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی انجمن هنری در زندان های همدان

راه اندازی انجمن هنری در زندان های همدان