مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:402023-01-09ورزشي

آبادان میزبان بزرگترین رویداد مسابقات فوتبال دانش آموزی


رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: استان خوزستان به عنوان یکی از مهدهای فوتبال ایران و با استعدادهای درخشان در ورزش کشور می تواند میزبان شایسته ای برای مسابقات دانش آموزی باشد.

- رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: استان خوزستان به عنوان یکی از مهدهای فوتبال ایران و با استعدادهای درخشان در ورزش کشور می تواند میزبان شایسته ای برای مسابقات دانش آموزی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه ای که در محل فدراسیون ورزش دانش آموزی با حضور ریاست فدراسیون، معاون تربیت بدنی و سلامت، معاون مالی و اداری و رییس هیات استان خوزستان برگزار شد، مقرر گردید استان فوتبال خیز خوزستان میزبان بزرگترین رویداد مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور باشد.

در این جلسه بابویی رییس فدراسیون ضمن اشاره به قدمت بیست ساله فدراسیون ورزش دانش آموزی و گستره فعالیت های این فدراسیون در 35 رشته ورزشی افزود: استان خوزستان به عنوان یکی از مهد های فوتبال ایران و با استعدادهای درخشان در ورزش کشور در این رشته می تواند میزبان شایسته ای برای مسابقات باشد.

محمود معزی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خوزستان نیز گفت: استان خوزستان یکی از پایگاه های استعدادپرور در حوزه ورزش به ویژه فوتبال است و آموزش و پرورش استان تمام توان خود را برای برگزاری شایسته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبادان میزبان بزرگترین رویداد مسابقات فوتبال دانش آموزی

آبادان میزبان بزرگترین رویداد مسابقات فوتبال دانش آموزی