مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:502023-01-09سياسي

برنامه های دهه مقاومت در استان کرمان با امنیت کامل برگزار شد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: به لطف الهی در دهه مقاومت در استان کرمان هیچ گونه ناامنی وجود نداشت و با همکاری مردم و دستگاه ها به زائران به بهترین نحو خدمت رسانی شد.

- ایسنا/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: به لطف الهی در دهه مقاومت در استان کرمان هیچ گونه ناامنی وجود نداشت و با همکاری مردم و دستگاه ها به زائران به بهترین نحو خدمت رسانی شد.

علی بیگ زاده پیش از ظهر امروز 19 دی ماه در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اظهار کرد: در دهه مقاومت صدها هزار زائر وارد کرمان شدند و حدود 150 هزار نفر آنها اسکان داده شد.

به گفته او، پیام این مراسم به جهان این بود که ملت بزرگ ایران دوستدار شهدای خود هستند و بدانید اگر مدافعین حرم رشادت نکرده بودند، امروز در مرزهای کشور با داعش می جنگیدیم و مدافعین حرم دین زیادی به گردن همه دارند.

طبق اعلام معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار کرمان، به لطف الهی در دهه مقاومت در استان کرمان هیچ گونه ناامنی وجود نداشت و با همکاری مردم و دستگاه ها به زائران به بهترین نحو خدمت رسانی شد.

وی در ادامه گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی وظیفه چند سازمان در استان ها را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه مقاومت در استان کرمان با امنیت کامل برگزار شد

برنامه های دهه مقاومت در استان کرمان با امنیت کامل برگزار شد