مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:502023-01-09حوادث

دستگیری جاعل فاکتورهای فرار مالیاتی در قزوین


جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف پرونده فرار مالیاتی به ارزش 520 میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این خصوص خبر داد.

- سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در راستای برخورد با مجرمان اقتصادی و مبارزه با عاملان فرار مالیاتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از اقدام یک شرکت صوری مبنی بر صدور و تهیه فاکتور جعلی برای شرکت های متعدد به منظور فرار مالیاتی مطلع شدند و بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از نظارت دقیق، هوشمندانه و تحقیقات تکمیلی و با تعاملات صورت گرفته با سازمان امور مالیاتی دریافتند که شرکت مذکور با صدور فاکتورهای جعلی و فروش آن به 70 شرکت حقیقی و حقوقی اقدام به فرار مالیاتی کرده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ عبدالمالکی با بیان اینکه حسابرسی دقیق مالیاتی از کلیه شرکت های مرتبط با این پرونده توسط اداره مالیات به عمل آمده، خاطرنشان کرد: با محاسبات صورت گرفته مشخص شد فرار مالیاتی شرکت موصوف مبلغی بالغ بر 520 میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد، تأکید کرد: از شهروندان درخواست می کنیم در صورت مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری جاعل فاکتورهای فرار مالیاتی در قزوین

دستگیری جاعل فاکتورهای فرار مالیاتی در قزوین