مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:552023-01-09سياسي

گره زدن وام فرزندآوری به کارت پایان خدمت سربازی غیرقانونی است


یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی دانشجو، در خصوص حمایت از خانوار و رشد جمعیت کشور می گوید: یکی از مهم ترین موضوعات در بحث شروع زندگی و ازدواج جوانان، - یک کارشناس اقتصادی گفت: عدم پرداخت وام فرزند آوری به سربازان غایب یک رفتار تبعیض آمیز محسوب می شود و حاکی از بی توجهی تصمیم گیرندگان، به موضوع فرزندآوری و تشکیل خانواده است.

یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی دانشجو، در خصوص حمایت از خانوار و رشد جمعیت کشور می گوید: یکی از مهم ترین موضوعات در بحث شروع زندگی و ازدواج جوانان، اعطای کمک های مالی دولت به آن هاست، به همین جهت مجلس شورای اسلامی با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان و همچنین فرزندآوری زوجین، اقدام به افزایش چشمگیر وام ازدواج و دو پله ای کردن آن نمود.

داوود خدابنده در ادامه افزود: در بودجه ی سال 1401، شاهد افزایش 50 میلیون تومانی وام ازدواج بودیم، همچنین مبلغ این وام برای ازدواج دختران زیر بیست و سه سال و پسران زیر بیست و پنج سال، صد و پنجاه میلیون تومان در نظر گرفته شد.

سردبیر برنامه ی پایش در ادامه متذکر شد: مجلس شورای اسلامی به منظورتقویت جایگاه خانواده و حمایت از فرزند آوری، تسهیلاتی تحت عنوان وام فرزندآوری در نظر گرفت، به این ترتیب در قانون بودجه 1401، مبلغ پرداختی وام فرزند آوری به ازای فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره زدن وام فرزندآوری به کارت پایان خدمت سربازی غیرقانونی است

گره زدن وام فرزندآوری به کارت پایان خدمت سربازی غیرقانونی است