مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:022023-01-09اقتصادي

عزم جدی برای راه اندازی مجتمع پرورش ماهی خاویاری دزفول


مدیر کل شیلات خوزستان با بیان اینکه یک عزم جدی برای راه اندازی مجتمع پرورش ماهی خاویاری دزفول وجود دارد، گفت: براساس ارزیابی و نظارت های میدانی به عمل آمده بخش عمده مسائل و مشکلات موجود با همت و همکاری مسئولان استانی رفع می شود.

- مهرداد محمدی دوست شامگاه 18 دی ماه در حاشیه بازدید از مجتمع در حال احداث پرورش ماهی خاویاری دزفول در ادامه بازدیدها از فعالیت های شیلاتی شهرهای مختلف خوزستان اظهار کرد: شهرستان دزفول به لحاظ دارا بودن پتانسیل بالای آبزی پروری می تواند قطب پرورش ماهیان خاویاری در خوزستان شناخته شود.

وی افزود: مجتمع پرورش ماهیان خاویاری شوهان دزفول در زمینی به مساحت 48.

5 هکتار در حال احداث است که با بهره برداری از این طرح، ظرفیت تولید سالانه 2 هزار تن گوشت ماهی خاویاری و 10 تن خاویار پیش بینی می شود.

محمدی دوست با بیان اینکه رونق و توسعه صنعت آبزی پروری استان با همکاری و همراهی کلیه دستگاه های مرتبط تحقق پیدا می کند، گفت: برای راه اندازی این مجتمع یک عزم جدی وجود دارد و براساس ارزیابی و نظارت های میدانی به عمل آمده بخش عمده مسائل و مشکلات موجود با همت و همکاری مسئولان استانی رفع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور فرماندار و معاونت فرمانداری دزفول، رییس جهاد کشاورزی اندیمشک و تعدادی از مقامات محلی و کارشناسان از مجتمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی برای راه اندازی مجتمع پرورش ماهی خاویاری دزفول

عزم جدی برای راه اندازی مجتمع پرورش ماهی خاویاری دزفول