مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:022023-01-09فرهنگي

حق تماشای واقعیت با جشنواره فیلم عمار


سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان اصفهان با شعار «حق تماشای واقعیت» و با حضور 41 فیلم کوتاه مستند تا فردا سه شنبه، بیستم دی ماه در عمارت تاریخی سعدی اصفهان ادامه دارد.

- ایسنا/اصفهان سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان اصفهان با شعار حق تماشای واقعیت و با حضور 41 فیلم کوتاه مستند تا فردا سه شنبه، بیستم دی ماه در عمارت تاریخی سعدی اصفهان ادامه دارد.

حامد واعظ ‎‎پور، دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار اصفهان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این جشنواره با شعار حق تماشای واقعیت در ساختمان سعدی حوزه هنری استان اصفهان در حال برگزاری است که به موضوعات علمی، فرهنگی، هنری، اقتصاد مقاومتی، مقاومت و روحیه جهادی اختصاص دارند.

او ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره بر اساس نیاز جامعه و وقایعی که طی این مدت شاهد بودیم، این شعار را برای جشنواره عمار اصفهان برگزید و معتقدیم که باید همه واقعیت ها بدون تعصب و داوری ذهنی به مردم نشان داده شود، زیرا یکی از راه های رسیدن به حقیقت در زمانه فعلی، بیان واقعیت ها است.

واعظ ‎‎پور افزود: جشنواره مردمی فیلم عمار اصفهان از روز جمعه 16 دی ماه با حضور جمعی از هنرمندان و با اکران 2 مستند روایت حبیب و پاییز 50 سالگی ، درباره سردار قاسم سلیمانی برگزار شد و تا روز سه شنبه 20 دی ماه 41 فیلم در دو سانس 16 تا 17 و 18 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق تماشای واقعیت با جشنواره فیلم عمار

حق تماشای واقعیت با جشنواره فیلم عمار