مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:102023-01-09اقتصادي

سه کانال آب بر در بروجرد توسط بسیج سازندگی اجرا شده است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: سه کانال آب بر در شهرستان توسط بسیج سازندگی اجرا شده است.

- احمد حسنوند در حاشیه مراسم افتتاح کانال آب بر روستای گیجالی که 19 دی ماه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روستای گیجالی به دلیل کمبود آب و هدررفتن آب با مشکل روبرو بود که در این راستا جهاد کشاورزی ورود پیدا کرده و قسمتی از آن را اجرا کرد.

وی تصریح کرد: از این کانال به طول 700 متر باقی مانده بود که موجب هدر رفتن آب می شد و مشکل آن هنوز وجود داشت که در این راستا بسیج سازندگی با همت و کمک اهالی روستا این میزان باقی مانده از کانال را اجرا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: برای اجرای این میزان از کانال آب بر 250 میلیون تومان هزینه شده که دو ماه زمان برده است.

حسنوند اضافه کرد: در حال حاضر کانال آب بر این روستا درست و از هدر رفت آب جلوگیری شده که مردم و اهالی این روستا نهایت استفاده را خواهند برد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون سه کانال آب بر در روستاهای قلعه محمدضیا، دودانگه و گیجالی اجرا شده که در مجموع برای آن ها 750 میلیون تومان هزینه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: همچنین از ابتدای سال تاکنون عملیات اجرایی 6 مخزن آب در روستاهای شهرستان اجرا و سه مخزن آب دیگر در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه کانال آب بر در بروجرد توسط بسیج سازندگی اجرا شده است

سه کانال آب بر در بروجرد توسط بسیج سازندگی اجرا شده است