مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:202023-01-09اقتصادي

40 درصد قتل های گلستان با سلاح گرم انجام می شود


رییس پلیس آگاهی فرماندهی گلستان با اشاره رشد چهار درصدی بروز قتل در این استان طی 9 ماه نخست سالجاری، گفت: 40 درصد قتل های گلستان با سلاح گرم انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مجتبی مروتی ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد بروز قتل در گلستان در 9 ماه نخست سال جاری چهار درصد افزایش یافته و 40 درصد قتل ها با سلاح گرم انجام می شود.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان افزود: شاخص بروز قتل در سایر کشورهای 2.

6 نفر در هر 100 هزار نفر در سال است و میزان وقوع قتل در گلستان از متوسط کشوری پایین تر بوده و در محدوده کمتر از 50 قتل در هر سال است.

وی افزود: 99 درصد عاملان وقوع قتل در گلستان شناسایی و در نهایت دستگیر می شوند و دغدغه و نگرانی خاصی در این رابطه وجود ندارد.

مروتی با اشاره به ورود سلاح های شکاری غیر مجاز از مرزهای غربی کشور و ورود آن به گلستان اظهار کرد: متأسفانه در برخی مواقع شاهد اشتیاق جوانان برای این سلاح های غیر مجاز هستیم که گاهاً در نزاع ها و درگیری ها مورد استفاده قرار می گیرد و ضرورت دارد خانواده ها هوشیارتر باشند.

وی ادامه داد: علاوه بر شناسایی و دستگیری عاملان مرتبط با پرونده قتل های امسال، تعداد چهار نفر از قاتلان پرونده های قتل مربوط به سال های گذشته در هشت ماه نخست امسال دستگیر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد قتل های گلستان با سلاح گرم انجام می شود

40 درصد قتل های گلستان با سلاح گرم انجام می شود