مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:302023-01-09دانش

ارائه پلتفرمی که توسعه دارو های نانوبادی را تسریع می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت بیوسایتوژن فارماکیوتیکالز (Biocytogen Pharmaceuticals)، به طور رسمی پلتفرم آنتی بادی زنجیره ای سنگین انسانی خود، - شرکت بیوسایتوژن فارماکیوتیکالز (Biocytogen Pharmaceuticals)، به طور رسمی پلتفرم آنتی بادی زنجیره ای سنگین انسانی خود، به نام RenNano را عرضه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت بیوسایتوژن فارماکیوتیکالز (Biocytogen Pharmaceuticals)، به طور رسمی پلتفرم آنتی بادی زنجیره ای سنگین انسانی خود، به نام RenNano را عرضه کرد.

™ RenNano سومین عضو خانواده Renmice است که به Renmab ™ و Renlite® می پیوندند.

این پلتفرم ها امکان کشف ساده و توسعه آنتی بادی های مونوکلونال کاملاً انسانی، آنتی بادی های دوقطبی/چند منظوره و آنتی بادی های تک دامنه (SDABS یا NANOOBODIES) را فراهم می کند.

در حالی که انسان ها و موش ها آنتی بادی هایی تولید می کنند که نیاز به جفت شدن زنجیره ای سنگین و سبک دارند، شتر ها و کوسه ها آنتی بادی های با زنجیره سنگین تولید می کنند (HCAB)، به این معنی که دامنه های متغیر آن ها (VHH یا SDAB) می توانند بدون جفت شدن با زنجیره سبک کار کنند.

با توجه به اندازه نانومتری و وزن مولکولی کوچک، SDAB ها از نفوذپذیری برتر برخوردار هستند، بنابراین می توانند از سد خونی مغزی عبور کرده و به بافت های تومور جامد نفوذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه پلتفرمی که توسعه دارو های نانوبادی را تسریع می کند

ارائه پلتفرمی که توسعه دارو های نانوبادی را تسریع می کند