مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:552023-01-09ورزشي

راه اندازی لیگ زیر 13 و 15 سال فوتبال در بوشهر


برای اولین بار در رده های زیر 13 سال و زیر 15 سال (نونهالان) لیگ استان برگزار و در رده های زیر 11 و زیر 12 نیز رقابتهایی به صورت منطقه ای انجام شد.

- ایسنا/بوشهر دبیر هیات فوتبال استان بوشهر گفت: برای اولین بار در رده های زیر 13 سال و زیر 15 سال (نونهالان) لیگ استان برگزار و در رده های زیر 11 و زیر 12 نیز رقابتهایی به صورت منطقه ای انجام شد.

حسین مرادی دوشنبه 19 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه فوتبال پایه و شناسایی استعدادها در دستور کار قرار دارد و برگزاری منظم رقابت های پایه استان در فصل جاری در رده های مختلف که با حضور پرتلاش باشگاه ها در مسابقات شاهد رقابت هایی فشرده و پرهیجانی بودیم و خوشبختانه تمامی رقابت های استان برابر تقویمی که از اول تیر ماه ابلاغ شده بود با کمترین تغییر برگزار شده است.

وی به اقدامات جدید در فصل جاری اشاره کردو گفت: با برنامه ریزی واحد اجرایی مسابقات برای اولین بار در رده های زیر 13 سال و زیر 15 سال (نونهالان) لیگ استان برگزار شد و در رده های زیر 11 و زیر 12 نیز با برنامه ریزی کمیته جوان رقابت هایی بصورت منطقه ای و چند مرحله برگزار و در نهایت قهرمان رقابت ها مشخص شد.

دبیر هیات فوتبال استان بوشهر توضیح داد: در مجموع 92 تیم از ابتدای سال تاکنون در رقابت های استانی حضور داشته اند که در رقابت های زیر 11 و زیر 12 سال مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی لیگ زیر 13 و 15 سال فوتبال در بوشهر

راه اندازی لیگ زیر 13 و 15 سال فوتبال در بوشهر