مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:552023-01-09اجتماعي

آخر هفته پر بارش در انتظار چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از ساعات بعد از ظهر امروز یک سامانه بارشی از مناطق جنوبی وارد استان می شود که به تدریج تا امشب تمامی مناطق استان را در برمی گیرد که پیش بینی می شود عمده بارش های این سامانه به صورت برف باشند.

- معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از ساعات بعد از ظهر امروز یک سامانه بارشی از مناطق جنوبی یعنی لردگان وارد استان می شود که به تدریج تا امشب تمامی مناطق استان را در برمی گیرد و موجب بارش برف و باران در این مناطق می شود البته پیش بینی می شود عمده بارش های این سامانه به صورت برف باشند.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: فعالیت سامانه بارشی که امروز وارد استان می شود در مناطق جنوبی اعم از لردگان، خانمیرزا، فلارد، بخش هایی از اردل و کوهرنگ از شدت بیشتری برخوردار است، این موج بارشی تا اواخر روز سه شنبه در استان به فعالیت خود ادامه می دهد اگرچه شدت فعالیت آن برای امشب تا ظهر سه شنبه است و ساعات بعد از ظهر فردا به تدریج ضعیف خواهد شد اما به صورت کامل از استان خارج نمی شود.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی صبح چهارشنبه در مناطق شرقی چهارمحال و بختیاری به ویژه شرق شهرکرد و بروجن موجب وقوع بارش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته پر بارش در انتظار چهارمحال و بختیاری

آخر هفته پر بارش در انتظار چهارمحال و بختیاری