مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:102023-01-09اجتماعي

خودنمایی زمستان در آستارا / از تعطیلی مدارس تا برفروبی و نمک پاشی معابر شهر


بارش برف همراه با سرمای شدید که از صبح امروز آستارا در شمال غربی استان گیلان را در بر گرفته، موجب لغزنده شدن جاده ها و آماده باش کامل نیروهای شهرداری آستارا شده است.

- ایسنا/گیلان بارش برف همراه با سرمای شدید که از صبح امروز آستارا در شمال غربی استان گیلان را در بر گرفته، موجب لغزنده شدن جاده ها و آماده باش کامل نیروهای شهرداری آستارا شده است.

بر اثر ورود سامانه پرفشار و بارش زا به استان گیلان و بارش برف از صبح امروز و کاهش شدید دما، در حال حاضر در کلیه محورهای ورودی و خروجی شهرستان مرزی آستارا تردد به جهت لغزنده بودن جاده ها به آرامی انجام می گیرد و بارش برف در مناطق کوهستانی و جلگه ای آستارا همچنان ادامه دارد و موجب تداوم سرمای کم سابقه در منطقه شده است.

با وجود بارش برف به خصوص در مناطق مرتفع آستارا، تردد در گردنه کوهستانی حیران در مسیر آستارا به اردبیل با کندی جریان دارد و راهدارخانه های مستقر در این مسیرها مشغول برفروبی و نمک پاشی جاده های کوهستانی منطقه هستند.

عنایت رضایی پور، فرماندار آستارا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان برای مدیریت این رویداد جوی، گفت: ماموران راهداری و شهرداری آستارا برای بازگشایی مسیرهای جاده ای و شهری در حال تلاش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودنمایی زمستان در آستارا / از تعطیلی مدارس تا برفروبی و نمک پاشی معابر شهر

خودنمایی زمستان در آستارا / از تعطیلی مدارس تا برفروبی و نمک پاشی معابر شهر