مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:202023-01-09سياسي

پایانه مسافربری شهید شاهچراغی دامغان احیا شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان از احیای پایانه مسافربری شهید شاهچراغی دامغان با پیگیری های انجام شده خبر داد.

- حسین ابوطالبی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان در حاشیه جلسه کمیته حمل و نقل شهرستان دامغان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان، از ارائه سرویس رایگان درون شهری تا پایانه شهید شاهچراغی خبر داد و اظهار کرد: پایانه مسافربری دامغان از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و این اداره در نظر دارد با برنامه ریزی و همکاری مدیران شهری و دست اندرکاران بخش حمل و نقل مسافر روند خدمات دهی به شهروندان، به ویژه متقاضیان سفر را تسهیل کرده و موجبات رونق بخش حمل و نقل برون شهری را فراهم آورد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان توضیح داد: پایانه مسافربری شهید شاهچراغی دارای دفاتر مسافربری، ایستگاه اتوبوس، دفتر نظارت، سالن انتظار، ایستگاه تاکسی درون شهری، نمازخانه، سرویس بهداشتی و بوفه است و قطعاً با رونق این پایانه مسافربری، حرکت منظم و برنامه ریزی شده اتوبوس های مسافربری در مسیرهای مختلف نهادینه خواهد شد.

ابوطالبی با تصریح اینکه توسعه بهره وری در این پایانه مسافربری گامی مهم برای رونق سفر به دامغان به خصوص برای خانواده هاست، گفت: ضمن تشکر از همراهی و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه مسافربری شهید شاهچراغی دامغان احیا شد

پایانه مسافربری شهید شاهچراغی دامغان احیا شد