مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:312023-01-09سياسي

سند اشتغال خانواده محور و زیست عفیفانه در گلستان تدوین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان در آستانه تولد حضرت فاطمه الزهرا(س) آزاده رجبی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران  در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: در حوزه حمایت از خانواده جوانی جمعیت و افزایش جمعیت علاوه بر مسائل اقتصادی باید به حوزه فرهنگی نیز توجه شود.

برای افزایش جمعیت و جوانی مسائل اقتصادی و فرهنگی باید بعنوان دو بال در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در این حوزه و در راستای تسهیلات بانکی از ابتدای سال پایان آذرماه در حوزه تسهیلات ازدواج تعداد 18 هزارو 814  پرونده به مبلغ دو هزارو 534 میلیارد ریال پرداخت شده است.

مشکل ما در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج این است که پشت نوبتی از سالهای گذشته زیاد بوده و تلاش داریم تا این پشت نوبتی را به صفر کرده و به روز کنیم.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان خاطرنشان کرد: در حوزه تسهیلات فرزندآوری در همین زمان تعداد 12 هزارو 849 پرونده به مبلغ 524 میلیارد ریال پرداخت شده است.

کار خوب انجام شده اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.

وی در حوزه مصوبات سفر رییس جمهور  در حوزه بانوان به استان گلستان بیان کرد: در سفر رییس جمهور به استان گلستان، مصوبات خوبی انجام شد که در حوزه بانوان، مبلغ سه میلیارد تومان برای تجهیز و توسعه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند اشتغال خانواده محور و زیست عفیفانه در گلستان تدوین می شود

سند اشتغال خانواده محور و زیست عفیفانه در گلستان تدوین می شود