مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:402023-01-09اقتصادي

اتصال بندر امام به شبکه جهانی برای افزایش صادرات


وقعیت تجاری بندر امام در6 ماهه گذشته نشان داده است که به شبکه جهانی متصل و صادرات و واردات از این بند افزایش چشمگیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صد هزار تن محمولات مواد معدنی و ساختمانی از مبدأ استان های زنجان و گلستان در پی تلاش های انجام گرفته با هدف جذب کالا و شناسایی بازارهای جدید در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) جذب و در حال تخلیه و بارگیری است.

35 میلیون تن کالای اساسی در بندر امام وارد شده است بهروز آقایی، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در خصوص کالاهای وارداتی به بندر امام به خبرنگار مهر گفت: تا کنون 35 میلیون تن کالا تخلیه و بارگیری شده است که کالای اساسی بوده که 11 میلیون تن آن خارج شده است و 2 میلیون تن از امسال در بندر مانده است و 5.

3 میلیون تن از سال گذشته در بندر امام موجود است که از این مقدار حدود 5.

2 میلیون تن در بندرگاه تا اسکله بارگذاری شده است و 2 میلیون تن آن در بخش خروج آماده تحویل می باشد که پس از نشان پروانه از بندر خارج خواهد شد.

در کل باید گفت که حدود 45 درصد این کالاها برای بخش خصوصی است و 55 درصد آن بخش دولتی است.

وی در ادامه بیان کرد: این آمارها نسبت به دو ماه گذشته در بخش استانی روند بهتری داشته است و در 6 ماه اول روزانه میانگین 1900 کامیون در بندر امام پذیرش می شود که تقریباً 40 درصد این کالاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال بندر امام به شبکه جهانی برای افزایش صادرات

اتصال بندر امام به شبکه جهانی برای افزایش صادرات