مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:452023-01-09اقتصادي

39 هکتار از اراضی دولتی در شهر آب بر به بنیاد مسکن تحویل داده شده است


رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان طارم گفت: در قالب نهضت ملی مسکن 39 هکتار از اراضی دولتی در شهر آب بر به محدوده الحاق شده و زمین به بنیاد مسکن تحویل داده شده است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان طارم گفت: در قالب نهضت ملی مسکن 39 هکتار از اراضی دولتی در شهر آب بر به محدوده الحاق شده و زمین به بنیاد مسکن تحویل داده شده است.

سیدغفور شفیعی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در نهضت ملی مسکن، حدود 1300 نفر در سامانه طرح های جامع حمایتی مسکن برای خانه دار شدن در شهرستان طارم ثبت نام کرده بودند، اظهار کرد: از این تعداد 375 نفر واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند.

وی با بیان اینکه 200 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طارم در حال اجرا است، گفت: عملیات اجرای ساخت این تعداد واحد مسکونی در مرحله اسکلت است و بیش از 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان طارم، با بیان اینکه متاسفانه به علت عدم وجود زیر ساخت های لازم در شهرستان طارم همچون بتن آماده، نبود برق و تاسیسات زیربنایی در محل، پروژه با تاخیر شروع شد، ابراز کرد: خوشبختانه با همکاری اداره کل راه وشهرسازی استان و بنیاد مسکن زنجان زیرساخت ها تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 هکتار از اراضی دولتی در شهر آب بر به بنیاد مسکن تحویل داده شده است

39 هکتار از اراضی دولتی در شهر آب بر به بنیاد مسکن تحویل داده شده است