مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:452023-01-09سياسي

قالیباف: معجزه آسیایی در حال شکل گرفتن است/ ترامپ باید محاکمه شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه، 19 دی ماه) در افتتاحیه سیزدهیمن نشست مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی به میزبانی کشور ترکیه گفت: - رییس مجلس با بیان اینکه شاهد تحقق معجزه آسیایی هستیم، گفت: نیازمند یک نظم بین المللی جدید و عادلانه هستیم که آسیا سرچشمه آن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه، 19 دی ماه) در افتتاحیه سیزدهیمن نشست مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی به میزبانی کشور ترکیه گفت: در ابتدا مایلم مراتب خرسندی خود را از شرکت در نشست ارزشمندِ مجمعِ عمومیِ مجمع مجالس آسیایی ابراز نمایم.

از اقدامات شایسته مجلس ملی ترکیه، به ویژه تلاش های برادر گرامی ام جناب آقای شنتوپ، ریاست محترم مجلس ملی ترکیه، برای میزبانی و تمهیدات عالیِ مربوط به برگزاری این نشست قدردانی می نمایم.

همچنین مراتب قدردانی خود را از دبیرخانه و دبیرکل محترم مجمع مجالس آسیایی و همکاران ایشان برای کار حرفه ای در امر برنامه ریزی نشست و تهیه اسناد آن اعلام می کنم.

 معجزه آسیایی درحال شکل گرفتن است رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر جهان در حال سپری کردن دوره ای پرچالش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: معجزه آسیایی در حال شکل گرفتن است/ ترامپ باید محاکمه شود

قالیباف: معجزه آسیایی در حال شکل گرفتن است/ ترامپ باید محاکمه شود