مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:502023-01-09سياسي

اختصاص 108 میلیارد اعتبار از محل بودجه محرومیت زدایی به رزن و درگزین


نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه 1400 اعتباری افزون بر 108 میلیارد تومان به شهرستان رزن و درگزین از محل بودجه محرومیت زدایی اختصاص پیدا کرد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه 1400 اعتباری افزون بر 108 میلیارد تومان به شهرستان رزن و درگزین از محل بودجه محرومیت زدایی اختصاص پیدا کرد.

حسن لطفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری ها در این رابطه موفق شدیم اعتبار مناسبی بگیریم که این میزان اعتبار از محل بودجه محرومیت زدایی در حوزه هایی چون حوزه بهداشت و درمان، آبخیزداری، راه روستایی، مدارس و آب شرب در حال هزینه است.

وی با اشاره به حوزه بهداشت و درمان افزود: در حال حاضر در حوزه بهداشت و درمان سه درمانگاه شامل درمانگاه روستای ملابداق، چایان و درگزین از محل بودجه محرومیت زدایی فوق در حال ساخت است.

لطفی با بیان اینکه بیش از نیمی از بودجه محرومیت زدایی اختصاص یافته را به حوزه مدارس اختصاص دادیم، گفت: خوشبختانه در حال حاضر از بودجه محرومیت زدایی ذکر شده ساخت مدرسه دبیرستان فاطمیه رزن، مدرسه ملابداغ، مدرسه مسکن مهر قروه، مدرسه روستای حکان و مدرسه روستای منوچهر درگزین در حال احداث هستند که علاوه بر آن در حوزه آب شرب بود، هم در روستای حکان منبع آب آن در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 108 میلیارد اعتبار از محل بودجه محرومیت زدایی به رزن و درگزین

اختصاص 108 میلیارد اعتبار از محل بودجه محرومیت زدایی به رزن و درگزین