مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:502023-01-09سياسي

قالیباف: ترامپ و همدستانش باید محاکمه شوند/ معجزه آسیایی درحال شکل گرفتن است


قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی افتتاحیه سیزدهیمن نشست مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی تاکید کرد: ترامپ و کلیه همدستانش در ترور شهید سلیمانی در قبال این جنایت بزرگ مسئولیت قطعی بین المللی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال های اخیر، آسیا از رشد و توسعه ی بالایی برخوردار بوده که این واقعیت در حال محقق ساختن معجزه آسیایی است، تأکید کرد: ما نیازمند تحقق یک نظم بین المللیِ جدید و عادلانه هستیم که آسیا الهام بخش و سرچشمه اصلی آن باشد و در این راستا مهم است که به ایده چندجانبه گرایی، به عنوان یک الگوی همکاری آسیایی متعهد بمانیم.

محمدباقر قالیباف امروز (دوشنبه، 19 دی ماه) در افتتاحیه سیزدهیمن نشست مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی به میزبانی کشور ترکیه گفت: در ابتدا مایلم مراتب خرسندی خود را از شرکت در نشست ارزشمندِ مجمعِ عمومیِ مجالس آسیایی ابراز نمایم.

از اقدامات شایسته مجلس ملی ترکیه، به ویژه تلاش های برادر گرامی ام جناب آقای شنتوپ، ریاست محترم مجلس ملی ترکیه، برای میزبانی و تمهیدات عالیِ مربوط به برگزاری این نشست قدردانی می نمایم.

همچنین مراتب قدردانی خود را از دبیرخانه و دبیرکل محترم مجمع مجالس آسیایی و همکاران ایشان برای کار حرفه ای در امر برنامه ریزی نشست و تهیه اسناد آن اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: ترامپ و همدستانش باید محاکمه شوند/ معجزه آسیایی درحال شکل گرفتن است

قالیباف: ترامپ و همدستانش باید محاکمه شوند/ معجزه آسیایی درحال شکل گرفتن است