مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:562023-01-09سياسي

340 سری جهیزیه، هدیه سپاه به نوعروسان نیازمند کُرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه کردستان ظهر امروز در مراسم اهدای جهیزیه به زوجین نیازمند استان، اظهار کرد: خدمت به محرومین و کمک به دولت در خدمت رسانی یکی از توفیقات سپاه است.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمت بی منت به مردم و محرومیت زدایی سپاه بیت المقدس برنامه های مختلفی را در طول سال برگزار می کند، گفت: امروز در همین راستا 340 سری کامل جهیزیه شامل 9 قلم اجناس اصلی به ارزش ریالی 6 میلیارد و 800 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند در سطح استان اهدا می شود.

وی اضافه کرد: در طول 3 سال گذشته در مجموع یک هزار و 744 سری کامل جهیزیه به ارزش ریالی 26 میلیارد تومان به نوعروسان نیازمند در سطح استان کردستان اهدا شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: اجرای 24 مرحله کمک مومنانه به ارزش ریالی 308 میلیارد و 914 میلیون تومان و همچنین توزیع خدمات بهداشتی، پزشکی و.

از دیگر اقدامات سپاه کردستان در حوزه خدمات رسانی و محرومیت زدایی بوده است.

وی با یادآوری اینکه جهاد آبرسانی و رفع تنش آبی در روستاهای استان از دیگر اقدامات سپاه بیت المقدس در استان است، گفت: در قالب این برنامه در مدت 30 ماه مشکل کم آبی و بی آبی 169 روستا در استان رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

340 سری جهیزیه، هدیه سپاه به نوعروسان نیازمند کُرد

340 سری جهیزیه، هدیه سپاه به نوعروسان نیازمند کُرد