مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:002023-01-09سياسي

نگاه دانشگاه امام خمینی (ره) جذب دانشجوی خارجی با کیفیت بالا است


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در دیدار با معاون وزیر امور خارجه گفت: نگاه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به جذب دانشجو کیفی است و دانشجویان با معدل بالا را جذب می کنیم.

- قزوین- رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در دیدار با معاون وزیر امور خارجه گفت: نگاه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به جذب دانشجو کیفی است و دانشجویان با معدل بالا را جذب می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علی قاسم زاده در دیدار با محمدحسن شیخ الاسلامی، معاون وزیر امورخارجه اظهار کرد: نگاه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به جذب دانشجوی خارجی کیفی است و دانشجویان با معدل بالا را جذب می کنیم؛ در تلاش هستیم زبان فارسی و فرهنگ ایرانی اسلامی را گسترش دهیم.

کشورهایی مانند لبنان، سوریه، یمن و عراق و پاکستان بیشترین دانشجویانی هستند که در این دانشگاه تحصیل می کنند.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ادامه داد: طبق مصوبه مجلس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) باید دارای 60 درصد دانشجوی غیرایرانی باشد لذا سعی کردیم در راستای رسیدن به این هدف حرکت کنیم.

وی ادامه داد: از 8500 دانشجو حدود 500 دانشجوی بین الملل داریم انتظار ما از همه مجموعه ها این است که در جذب دانشجویان غیرایرانی یاریگر ما باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دانشگاه امام خمینی (ره) جذب دانشجوی خارجی با کیفیت بالا است

نگاه دانشگاه امام خمینی (ره) جذب دانشجوی خارجی با کیفیت بالا است