مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:002023-01-09فرهنگي

اختتامیه جشنواره سیزدهم عمار به یاد حاج نادر با بزرگداشت شورجه ی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پاسداشت ویژه اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار این دوره جشنواره به مرحوم نادر طالب زاده اختصاص می یابد.

- آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با برگزاری یادبود مرحوم نادر طالب زاده برگزار می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پاسداشت ویژه اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار این دوره جشنواره به مرحوم نادر طالب زاده اختصاص می یابد.

جشنواره عمار مفتخر است یاد و خاطره ی علمدار جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی، نادر طالب زاده، چهره ی بین المللی برجسته و والامقامی که فرهیختگان ضد سلطه ی سراسر جهان را در کنفرانس های افق نو با یکدیگر متحد و هم پیمان ساخت و شاگردان انبوهی را در عرصه هنر و رسانه پرورد و نسل تازه ای از آوینی ها را تقدیم انقلاب اسلامی کرد پاس بدارد.

*پاسداشت جمال شورجه در جشنواره سیزدهم عمار سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار از جمال شورجه کارگردان نامی انقلاب و دفاع مقدس در پاسداشت ویژه دومِ خود تجلیل خواهد کرد.

پاسداشت ویژه دومِ سیزدهمین جشنواره عمار به پیشکسوت سینمای ایران،  جمال شورجه کارگردان نامی انقلاب و دفاع مقدس، به جهت ساخت آثار فاخر در جهت اهداف انقلاب، اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره سیزدهم عمار به یاد حاج نادر با بزرگداشت شورجه ی شود

اختتامیه جشنواره سیزدهم عمار به یاد حاج نادر با بزرگداشت شورجه ی شود