مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:002023-01-09پزشكي

بیمارستان های استان بوشهر آماده ی موج هشتم کرونا


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان های استان بوشهر به منظور برنامه ریزی و آمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با موج هشتم کرونا در حالت آماده باش قرار دارند.

- ایسنا/بوشهر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان های استان بوشهر به منظور برنامه ریزی و آمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با موج هشتم کرونا در حالت آماده باش قرار دارند.

دکتر احمد یزدان پناه دوشنبه 19 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع سویه جدید، هم استانی های عزیز باید همچون قبل با انجام واکسیناسیون، رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، خدمتگزاران خود در حوزه سلامت را یاری کنند.

وی بابیان اینکه عدم تکمیل واکسیناسیون، فصل سرما و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از جمله موارد زمینه ساز آغاز موج هشتم این بیماری بوده است افزود: با توجه به رفتار متفاوت این ویروس در هر جهش، تجربه دوره های قبلی نشان داد که بهترین راهکار برای مقابله با موج های متعدد کرونا واکسیناسیون است.

دکتر یزدان پناه با تأکید بر اینکه آمادگی همه جانبه برای مقابله با جهش جدید ویروس کرونا در همه مناطق استان ضروری است افزود: به همه مراکز و بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای تأمین داروهای مورد نیاز، بستری و اکسیژن تراپی دستورات لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های استان بوشهر آماده ی موج هشتم کرونا

بیمارستان های استان بوشهر آماده ی موج هشتم کرونا