مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:052023-01-09اقتصادي

شایعه ای دیگر از سد چمشیر/پاسخ مدیرکل عشایر به دایه های مهربان تر از مادر!


در ماه های اخیر بعد از اینکه عده ای عامدانه علیه سد تنگ سرخ یاسوج مطالبی را در فضای مجازی مطرح می کردند تا مبادا این سد ساخته شود این روزها به جان سد چمشیر افتاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد  این روزها با یک مشکل مواجه شده مشکلی که دیگران از بیرون کهگیلویه و بویراحمد به آن دامن می زنند و اجازه نمی دهند که استان از حداقل های موجود و داشته های درون خود و آب مورد نیاز که در داخل همین استان تولید می شود استفاده کند.

محض اطلاع اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد سرمنشا 10 درصد از روان آب های کشور است اما در تخصیص ها کمترین بهره را از این روان آب ها دارد و به عبارتی استان کهگیلویه و بویراحمد که استانی آب خیز در ایران به شمار می رود و جز دو تا سه استان اول کشور به شمار می رود خود در بی آبی می سازد و می سوزد و این روزها دردی بالاتر از این نیست که دیگران اجازه استفاده از این نعمت الهی را به مردم کهگیلویه و بویراحمد نمی دهند.

در ماه های اخیر بعد از اینکه عده ای عامدانه علیه سد تنگ سرخ یاسوج مطالبی را در فضای مجازی مطرح می کردند تا مبادا این سد ساخته شود این روزها به جان سد چم شیر افتاده اند سدی که میلیاردها میلیارد تومان برای آن هزینه شده و اکنون که در مرحله آبگیری قرار دارد عده ای برای رسیدن به منافع شخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه ای دیگر از سد چمشیر/پاسخ مدیرکل عشایر به دایه های مهربان تر از مادر!

شایعه ای دیگر از سد چمشیر/پاسخ مدیرکل عشایر به دایه های مهربان تر از مادر!