مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:102023-01-09فناوري

جوان نخبه اراکی موفق به بومی سازی سامانه آموزش الکترونیکی شد


مهندس جوان و نخبه اراکی برای نخستین بار در کشور موفق به بومی سازی سامانه آموزش الکترونیکی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، کیارش آقاخانی جوان نخبه و فارغ التحصیل رشته کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر است که در سال 99 با همکاری تعدادی از دانشجویان نخبه اراک شرکت دانش بنیان ایده پردازان کیان وندا اندیشه را با هدف کارآفرینی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه ای راه اندازی و برای 7 نفر اشتغالزایی کرد.

این جوان با انگیزه با طراحی ایده سامانه جامع مدیریت یادگیری الکترونیک آیریس برای نخستین بار در کشور موفق به بومی سازی این سامانه شد.

کیارش آقاخانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک خصوص تولید این محصول دانش بنیان می گوید: با استفاده از این سامانه تمام فرایند های آموزشی مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه های علمی، حوزه های علمیه، شرکت ها و سازمان ها و حتی افرادی که به صورت اختصاصی دوره آموزشی را فرا می گیرند اعم از ثبت نام، فعالیت های آموزشی، حل تمرین، برگزاری آزمون، گروه بندی، حضور و غیاب، صدور گواهی و دیگر فرایند های مرتبط با آموزش به صورت جامع امکان پذیر شده است.

  وی جامع بودن تمامی فرایند های آموزشی را از مزیت های این سامانه برشمرده و می افزاید: در حال حاضر فرایندهای آموزشی تمام سامانه ها به صورت جزیره ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان نخبه اراکی موفق به بومی سازی سامانه آموزش الکترونیکی شد

جوان نخبه اراکی موفق به بومی سازی سامانه آموزش الکترونیکی شد