مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:202023-01-09بين الملل

به روایت آمار؛ پلیس آمریکا سالانه بیش از 1000شهروند خود را می کشد


بر اساس ارزیابی جاری نشریه واشنگتن پست، پلیس آمریکا به طور متوسط سالانه بیش از یک هزار نفر را در حوادث تیراندازی به قتل می رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشریه واشنگتن پست در گزارشی نوشت که تیراندازی های پلیس آمریکا در 12 ماه اخیر، به کشته شدن بیش از یک هزار نفر در این کشور منجر شده است.

پس از آنکه پلیس آمریکا در سال 2014، فردی سیاهپوست به نام مایکل براون را به قتل رساند، واشنگتن پست در تحقیقاتی به این موضوع پی برد که در داده های اعلامی به پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی)، بیش از نیمی از شمار قربانیان تیراندازی پلیس، گزارش نشده است؛ به طوری که تا سال 2021، تنها یک سوم قربانیان تیراندازی در پایگاه اطلاعاتی اف بی آی به نمایش درآمد.

مایکل براون در زمان قتل تنها 18 سال داشت عمده دلیل این موضوع این است که واحدهای محلی پلیس ملزم به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین حوادث به دولت فدرال آمریکا نیستند.

این معضل با به روزرسانی سامانه اف بی آی برای گزارش داده ها و سردرگمی برخی ضابطین قضایی محلی درباره مسئولیت های ارائه گزارش تشدید شده است.

واشنگتن پست به عنوان بخشی از تحقیقات خود، در سال 2015 نسبت به ثبت تک تک قربانیان کشته شده در حوادث تیراندازی توسط افسران کشیک در آمریکا اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روایت آمار؛ پلیس آمریکا سالانه بیش از 1000شهروند خود را می کشد

به روایت آمار؛ پلیس آمریکا سالانه بیش از 1000شهروند خود را می کشد