مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:252023-01-09اقتصادي

اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت کارخانه کشتی سازی


علی فتحی از اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت کارخانه کشتی سازی در بندرانزلی خبرداد و گفت: ساخت این کارخانه تأثیرات مثبت و بسزایی در افزایش مبادلات تجاری کشور در دریای خزر خواهد داشت.

- در بندرانزلی خبرداد و گفت: ساخت این کارخانه تأثیرات مثبت و بسزایی در افزایش مبادلات تجاری کشور در دریای خزر خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی فتحی معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه یکی از وظایف این سازمان ایجاد زیرساخت های دریایی و بندری بوده، اظهار داشت: سرمایه گذاری مناسب و زیرساخت های خوبی در بنادر گیلان از جمله انزلی و چمخاله ایجاد شده است.

وی با اشاره به ساخت کارخانه کشتی سازی در مجتمع بندری انزلی، خاطرنشان کرد: مبحث حمل و نقل دریایی یکی از الویت ها و سیاست هایی است که سازمان بنادر و دریانوردی آن را دنبال می کند و ما وظیفه داریم که این بخش را رونق بدهیم.

عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای ساخت و تعمیرات کشتی در مجتمع بندری انزلی ایجاد شده است، افزود: با توجه به وجود بستر مناسب، سرمایه گذارانی از آمادگی خود برای ورود به این حوزه خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت کارخانه کشتی سازی

اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت کارخانه کشتی سازی