مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:252023-01-09اجتماعي

ارائه مهارت فنی به 1500 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در بوشهر


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: زمینه برای مهارت آموزی و کارآفرینی هزار و 500 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در سطح استان فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی ظهر دوشنبه در نشست با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، اظهار داشت: کارآفرینی و خوداشتغالی یکی از راه های ایجاد شغل برای فرزندان شاهد و ایثارگر بوده و لازمه ایجاد اشتغال پایدار داشتن مهارت است، که زمینه های مهارت آموزی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای کل استان محیا است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: برای تمامی فرزندان شاهد و ایثارگر متقاضی اشتغال فراخوان مهارت آموزی با تضمین اشتغال زده خواهد شد.

وی گفت: مهارت افزایی، نیاز دنیای کار و می طلبد همه متقاضیان اشتغال در سطح استان بوشهر با حضور در دوره های آموزشی بر اساس نیاز بازار کار زمینه اشتغال خود را فراهم کنند.

دراهکی به تفاهم نامه همکاری وزارت نفت، استانداری بوشهر و آموزش فنی و حرفه ای در جهت تربیت نیروی متخصص و ماهر مورد نیاز صنایع استان اشاره کرد و گفت: تمام جوانان جامعه هدف اشتغال صنایع استان می توانند با شرکت در دوره های برق صنعتی، ابزار دقیق، لوله کشی صنعتی و جوشکاری اشتغال خود را در شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت در منطقه اقتصادی انرژی پارس تضمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مهارت فنی به 1500 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در بوشهر

ارائه مهارت فنی به 1500 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در بوشهر