مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:552023-01-09سياسي

مردم اهواز حق دارند بدانند چرا محله هایشان حفاری می شوند


نایب رییس شورای شهر اهواز با اشاره به شرایط خیابان ها و محله های شهر با توجه به حفاری های پروژه فاضلاب گفت: تغییر تاکتیک مجموعه آبفا ضروری است و دیگر این صحبت ها جوابگوی تامین نظر و رضایت مردم نیست و مردم را قانع نمی کند.

- ایسنا/خوزستان نایب رییس شورای شهر اهواز با اشاره به شرایط خیابان ها و محله های شهر با توجه به حفاری های پروژه فاضلاب گفت: تغییر تاکتیک مجموعه آبفا ضروری است و دیگر این صحبت ها جوابگوی تامین نظر و رضایت مردم نیست و مردم را قانع نمی کند.

حجت الله زارع زاده در نود و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (19 دی ماه) در خصوص برنامه سالانه خدمات شهری در چارچوب اعتبارات و بودجه دستگاه های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دوره ششم شورای شهر اهواز، جلسات متعددی با مدیران شرکت آبفا برگزار شد و همیشه صدای مردم بوده ایم؛ مردم حق دارند بدانند محله شان چرا حفاری می شود، حفاری چه مدت طول می کشد و در چه مدت محله پاکسازی می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در عمل همیشه شهرداری در کنار آبفا بوده است اما گاهی پاسخی برای مردم نداریم.

نایب رییس شورای شهر اهواز گفت: اکنون مساله مردم اهواز به هم ریختگی شهر است؛ به دلیل این حفاری ها شهر قفل شده و تردد ماشین آلات به ویژه در زمان فعالیت آغاز مدارس و تعطیلی ادارات بسیار سخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اهواز حق دارند بدانند چرا محله هایشان حفاری می شوند

مردم اهواز حق دارند بدانند چرا محله هایشان حفاری می شوند