مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:562023-01-09پزشكي

تأسیس صندوق حمایت از بیماری های خاص در ایلام


 نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از بهره مندی بیماران خاص و صعب العلاج از بسته های خدماتی بیمه سلامت خبر داد و گفت: بیماران خاص، صعب العلاج و نادر استان ایلام جهت بهره مندی از بسته های خدماتی، به سامانه شهروندی بیمه مراجعه کنند.

وی افزود: با تصویب اساسنامه هیأت وزیران صندوق حمایت از بیماری های خاص و صعب العلاج تأسیس شد.

  مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام با بیان این که 5 هزار میلیارد تومان اعتبار به این صندوق جهت هزینه درمانی تخصیص یافته گفت: از این میزان اعتبار 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در ایلام عملیاتی شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: این صندوق با توجه به تبصره 17 ماده واحده قانون بودجه سال 1401 تشکیل شده و بیش از 107 نوع بیماری خاص و صعب العلاج رامی تواند پوشش دهد.

وی با اشاره به این که تمامی بیماران خاص و صعب العلاج مشمول این صندوق هستند تصریح کرد: بیمه بودن مشمولین توسط یکی از سازمان های بیمه گر پایه ضروری بوده و مزایای این صندوق مازاد بر تعهدات بیمه پایه و تکمیلی است.

رحیمی خاطرنشان کرد: از مهم ترین وظایف این صندوق می توان به تامین مالی صندوق اعم از ارتقای سلامت، خدمات پیشگیرانه، تشخیصی و درمانی، بازتوانی و توانبخشی، تسکینی، پرستاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس صندوق حمایت از بیماری های خاص در ایلام

تأسیس صندوق حمایت از بیماری های خاص در ایلام