مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:002023-01-09اجتماعي

فعالیتهای آموزش وپرورش برمبنای سند تحول بنیادین ریل گذاری شده است


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیتهای آموزش وپرورش بر مبنای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب ریل گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسنعلی عزت خواه ظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: هماهنگی، همدلی و حرکت تیمی ارکان مختلف آموزش و پرورش در سطح استان باعث موفقیت نظام تعلیم و تربیت و ارتقای کیفیت آموزشی می شود.

وی بیان داشت: در سال جاری یکهزار و200 خبر و گزارش خبری توسط اداره روابط عمومی تولید و در پورتال خبری، منتشر شده است.

عزت خواه با بیان اینکه تعامل با رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از سیاست های اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی است، گفت: خوشبختانه با تعامل خوب با صدا و سیما از همه ظرفیت ها برای پوشش خبری برنامه های آموزش و پرورش استفاده شده است.

وی اظهار داشت: سیمای مدرسه در تلویزیون و صدای مدرسه در رادیو راه اندازی می شود و با هماهنگی های به عمل آمده با صدا و سیما مراحل تولید این برنامه بزودی شروع خواهد شد.

عزت خواه اطلاع رسانی دقیق، سریع و به موقع از سوی روابط عمومی ها و رسانه ها را مؤلفه های تأثیرگذار در تحقق جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: ارتباط تنگاتنگ دو عنصر اصلی اطلاع رسانی یعنی روابط عمومی ها و رسانه ها می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیتهای آموزش وپرورش برمبنای سند تحول بنیادین ریل گذاری شده است

فعالیتهای آموزش وپرورش برمبنای سند تحول بنیادین ریل گذاری شده است