مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:002023-01-09سياسي

ثبت 3 هزار و 700 مورد سرقت در دو سال گذشته


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: متأسفانه علیرغم همه زحماتی که دست اندرکاران و کارگزاران در طول سال های گذشته کشیدند، در طول 5 سال گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از قوه قضاییه، اصغر جهانگیر روز گذشته 18 دیماه و در چهارمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران که در سالن ولایت برگزار شد، اظهار کرد: بحث پیشگیری از سرقت و مقوله سرقت به عنوان یک مطالبه عمومی در جامعه مطرح است.

وی افزود: متأسفانه علیرغم همه زحماتی که دست اندرکاران و کارگزاران در طول سال های گذشته کشیدند، در طول 5 سال گذشته، سرقت به عنوان اولین جرم کشور مطرح بوده و دغدغه ها و مشکلات زیادی را برای خانواده ها و بخش های مختلف فراهم کرده است لذا می طلبد نگاه و برنامه ریزی ویژه ای در این خصوص در دستور کار قرار دهیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بیان کرد: در همین رابطه چهارمین دستور شورای عالی پیشگیری از جرم با ریاست قوه قضاییه امسال با موضوع پیشگیری از سرقت برگزار شد و در آنجا برای 21 دستگاه وظایف و تکالیفی پیش بینی شد.

جهانگیر با اشاره به اینکه مصوبات شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم پس از تصویب سران سه قوه، لازم الاجرا و در حکم قانون است، تصریح کرد: مراتب تصویب مصوبات توسط سران سه قوه صورت گرفت و به دستگاه های عضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 3 هزار و 700 مورد سرقت در دو سال گذشته

ثبت 3 هزار و 700 مورد سرقت در دو سال گذشته