مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:102023-01-09اجتماعي

66 واحد تولیدی نهاوند اخطاریه زیست محیطی گرفتند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: امسال 66 واحد تولیدی و خدماتی در نهاوند به دلیل ایجاد پسماند، آلودگی هوا و آب اخطاریه زیست محیطی گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند عزیز قیاسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای نظارت و پایش بر واحدهای تولیدی، از ابتدای سال تاکنون 66 واحد تولیدی و خدماتی در نهاوند به دلیل ایجاد پسماند، آلودگی هوا و آب اخطاریه زیست محیطی گرفته اند.

وی گفت: واحدهایی که در این مدت پس از دریافت اخطاریه نسبت به مفاد آن بی توجهی کرده و اقدامی در راستای رفع آلاینده ها در مهلت مقرر انجام نداده اند نام آنها در لیست صنایع و واحدهای فصلی استان درج شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند افزود: تعدادی از این واحدها برای تعیین کیفر به مراجع قضایی معرفی شده اند که طبق قانون با آنها برخورد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست موضوعی همگانی است گفت: با توجه به اینکه قانون فعالیت واحدهای تولیدی را ممنوع اعلام کرده، از مالکان واحدهای تولیدی درخواست می کنیم به منظور جلوگیری از تعطیلی واحد خود نسبت به رفع آلایندگی اقدام کنند.

قیاسی با بیان اینکه اداره محیط زیست برخورد با افرادی که باعث آلودگی های زیست محیطی می شوند را به طور جدی پیگیری می کند اضافه کرد: اخیرا یکی از افراد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 واحد تولیدی نهاوند اخطاریه زیست محیطی گرفتند

66 واحد تولیدی نهاوند اخطاریه زیست محیطی گرفتند