مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:252023-01-09سياسي

سردار احمدی مقدم انتصاب سردار رادان را تبریک گفت


رییس دانشگاه عالی دفاع ملی انتصاب سردار رادان به سمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم رییس دانشگاه عالی دفاع ملی با صدور پیامی انتصاب سردار سرتیپ احمد رادان به فرماندهی کل انتظامی کشور را تبریک گفت.

متن پیام ایشان بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا وَ إِنَّ اللّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ (سوره عنکبوت، آیه 69) و کسانی که برای به دست آوردن خشنودی ما با جان و مال کوشیدند، بی تردید آنان را به راه های خود راهنمایی می کنیم؛ و یقیناً خدا با نیکوکاران است.

برادر عزیز و گرامی سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمدرضا رادان فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سلام و تحیات بی تردید توفیق خدمت خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصت گران بها و پرافتخاری است که علاوه بر رضایت مردم، خشنودی پروردگار متعال را نیز در پی خواهد داشت.

برخود لازم می دانم حُسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) نسبت به آن برادر عزیز و انتصاب بجا و شایسته تان به سمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را که نشان از ولایت مداری، تعهد، روحیه جهادی، درایت، لیاقت، شایستگی و توانمندی بالای جناب عالی در مسئولیت های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار احمدی مقدم انتصاب سردار رادان را تبریک گفت

سردار احمدی مقدم انتصاب سردار رادان را تبریک گفت