مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:302023-01-09اجتماعي

عدم رعایت قوانین رانندگی دلیل نصب سرعت گیر در لامرد است


تعدد و تکثر سرعت گیرها در شهر لامرد، ناشی از کم توجهی برخی از رانندگان به قواعد راهنمایی و رانندگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص علت تعدد و تکثر سرعت گیر در معابر شهر لامرد بویژه بلوار شهید مطهری اظهار کرد: علاقه ای به احداث چنین سرعت گیرهایی در معابر شهری نداریم و نصب چنین موانعی در محورها و معابر شهری، خارج از استانداردهای مرسوم است و در کشورهای توسعه یافته، کمتر شاهد چنین مواردی هستیم.

وی تصریح کرد: آنچه که ما را ناگزیر به احداث سرعت گیرهای متعدد در معابر می کند، کم توجهی برخی از رانندگان وسایل نقلیه و عدم رعایت سرعت مجاز باز می گردد.

شهردار لامرد افزود: رانندگی و تردد در معابر درون شهری، مستلزم رعایت قوانین و مقررات و چارچوب های مشخص و تعریف شده ای در عرصه رانندگی است، اما نادیده گرفتن ضوابط و قوانین، به صورت بالقوه مستعد حادث شدن تصادفات و مخاطرات جدی خواهد بود که می تواند با حوادث ناگواری نیز همراه شود.

جوکار یادآور شد: همین دغدغه ها باعث می شود تا برخلاف میل باطنی خود، برای مهار، کنترل و کاهش سرعت غیر مجاز برخی خودروها، نسبت به احداث و تعبیه چنین سرعت گیرهایی اقدام شود.

وی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، در بلوار شهید مطهری برخی از سرعت گیرهایی که در سال های گذشته احداث شده بود هموارتر شد، اما حذف کامل و کاهش هر چه بیشتر چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رعایت قوانین رانندگی دلیل نصب سرعت گیر در لامرد است

عدم رعایت قوانین رانندگی دلیل نصب سرعت گیر در لامرد است