مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:352023-01-09بين الملل

جنگ احتمالی آمریکا و چین بر سر تایوان چگونه خواهد بود؟


نتایج شبیه سازی مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی آمریکا (CSIS) به طور دقیق میزان خسارات 4 کشور آمریکا، چین، تایوان و ژاپن را در یک جنگ احتمالی 3 هفته ای در سال 2026 بررسی و شمارش کرده است.

- نتایج شبیه سازی مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی آمریکا (CSIS) به طور دقیق میزان خسارات 4 کشور آمریکا، چین، تایوان و ژاپن را در یک جنگ احتمالی 3 هفته ای در سال 2026 بررسی و شمارش کرده است.

نتایج شبیه سازی مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی آمریکا (CSIS) پیش بینی می کند که اگرچه آمریکا و متحدانش در جنگ با چین بر سر تایوان پیروز می شوند، اما دستکم دو ناو هواپیمابر آمریکا در جریان 3 هفته جنگ در سال 2026 بر سر تایوان غرق می شوند و هزاران سرباز آمریکایی در جریان این جنگ احتمالی جان خود را از دست خواهند داد و اقتصاد تایوان نیز به شدت آسیب خواهد دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وبگاه سی ان ان، نتایج شبیه سازی مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی آمریکا نشان می دهد که حمله احتمالی ارتش آزادی بخش خلق چین  به تایوان در سال 2026، تلفات سنگینی را به 4 کشور چین، ژاپن، آمریکا و تایوان وارد خواهد کرد.

  اگرچه طبق این شبیه سازی پیش بینی می شود که نیروهای تحت رهبری ایالات متحده در نهایت این جنگ 3 هفته ای پیروز شوند، اما ارتش آمریکا و چین متحمل خسارات سنگینی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ احتمالی آمریکا و چین بر سر تایوان چگونه خواهد بود؟

جنگ احتمالی آمریکا و چین بر سر تایوان چگونه خواهد بود؟