مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:502023-01-09سياسي

آمادگی استانداری تهران برای رفع موانع پیش روی صادرکنندگان


استاندار تهران از آمادگی استانداری برای رفع موانع پیش روی صادرکنندگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان تهران که با حضور مسعود خوانساری رییس اتاق تهران، سیدمحمد موسوی معاون وزیر صمت و محمود سیجانی مدیرکل سازمان صمت استان و جمعی از صادرکنندگان برگزار شد اظهار داشت: تثبیت در سیاست گذاری اقتصادی و مدل سازی در فعالیت های اقتصادی که به عنوان یک زنجیره اقدامات اساسی بین دولت و مردم و بخش خصوصی نیازمند یک بازنگری است.

فخاری گفت: بخش نامه های تو در تو، همراه با تزاحم و نبود سیاست های کنترلی برای ارزیابی میزان بازده همین دستورالعمل ها و قوانین تا اعمال نظرهای شخصی در حوزه های کارشناسی از عوامل عقب ماندگی ما در چگونگی اعمال سیاست های اقتصادی است.

استاندار تهران عنوان کرد: شما برای صادرات به دنبال مزیت هستید، اگر ثبات در نرخ پایه مواد اولیه، نیروی انسانی و کار و سایر مولفه ها از جمله انرژی و مقررات وجود نداشته باشد صادرکننده در انتخاب مزیت دچار اشکال می شود.

وی سپس بیان داشت: اینها را به حساب تحریم نگذاریم، البته تحریم بی تاثیر نبوده است، اما مدل اقتصادی ما در حوزه تحریم چگونه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی استانداری تهران برای رفع موانع پیش روی صادرکنندگان

آمادگی استانداری تهران برای رفع موانع پیش روی صادرکنندگان